اطلاعات جدیدی در خصوص سیستم تیراندازی و پایان‌های عنوان Cyberpunk 2077 منتشر شد

0
27
اطلاعات جدیدی در خصوص سیستم تیراندازی و پایان‌های عنوان Cyberpunk 2077 منتشر شد

همان‌طور که وعده شده بود، عنوان Cyberpunk 2077 در مراسم Gamescom 2018 توسط سی‌دی‌ پراجکت رد (CD Projekt RED) به نمایش گذاشته شد. با این وجود میزان اطلاعاتی که در جریان این رویداد از بازی منتشر شد، شاید آن چیزی نبود که طرفداران بدان امید داشتند. آن‌ها تعدادی اسکرین‌شات جدید از بازی منتشر کردند و نگاهی دقیق‌تر به چشم‌انداز اول شخص بازی داشته‌اند.

سازندگان بازی همچنین تائید کردند که بازی در حال حاضر از اول تا آخر آن، قابل بازی است (فقط داستان اصلی). این می‌تواند بدین معنی باشد که زمان عرضه بازی نزدیک‌تر از چیزی است که فکر می‌کردیم. با این وجود امکان دارد که هنوز کار بسیاری برای رفع باگ‌ها، پولیش بازی و مواردی از این دست باقی مانده باشد.

سی‌دی پراجکت رد همچنین مانند رویداد E3، نمایشی از بازی را برای رسانه‌ها و پشت درهای بسته ارائه داد. طبق گزارشات، این دمو در اصل مشابه دموی به نمایش درآمده در رویداد E3 بود؛ با این وجود تغییراتی جزئی نیز به همراه داشته است که فعلا اطلاعاتی در این زمینه منتشر نشده است.

تعدادی از سازندگان بازی، در مصاحبه‌ای زنده با کانال رسمی Gamescom، اطلاعاتی جدید را در خصوص بازی ارائه داده‌اند. از جالب‌ترین نکات می‌توان به این اشاره کرد که سیستم تیراندازی در Cyberpunk 2077، با کمک یک بازی‌باز حرفه‌ای Counterstrike، به خوبی تنظیم شده است. این‌طور که معلوم است، این بازی‌باز کسی نیست جز Łukasz ‘LUq’ Wnęk که در سال ۲۰۰۶ میلادی به همراه تیم Pentagram G-Shock، جایزه مسابقات World Cyber Games را از آن خود کرد و در سال ۲۰۰۹ میلادی نیز با تیم AGAiN به این جایزه رسید.

عناوین تیراندازی با مولفه‌های اصلی نقش‌آفرینی ممکن است که نسبت به عناوین تیراندازی مطلق، بعد از گذشت مدتی خسته‌کننده شوند؛ بنابراین شنیدن این خبر بسیار خوشحال‌کننده است. در این زمینه بتزدا نیز با مشکلی مشابه در Fallout 3 روبرو بود و با کمک آی‌دی سافتور (id Software) توانست تیراندازی را در Fallout 4 بهبود بخشد.

سازندگان همچنین به طور خلاصه از پایان‌های بازی صحبت کردند. اول از همه آن‌ها اظهار داشتند که در پیش گرفتن رویکرد یک آدم خوب، همیشه بدین معنی نیست که بهترین پایان در انتظار شما است. ثانیا، ممکن است بعد از ساعت‌ها تجربه بازی و یا بیشتر، پایان بازی آن چیزی نباشد که شما انتظار دارید و این موضوع عمدی است زیرا آن‌ها می‌خواهند که بازی‌بازان به عقب نگاه کنند و ببینند که در کجا مرتکب تصمیماتی اشتباه شده‌اند. حتی پیامد ناشی از برخی ماموریت‌های فرعی مشخص، ممکن است برروی مراحل اصلی تاثیر بگذارد.

در آخر سازندگان بازی به صراحت اعتراف کردند که در زمینه ساختمان‌های غول‌آسای بازی، الهامات بسیاری از فیلم Judge Dredd دریافت کرده‌اند. آن‌ها قبلا اعلام کرده بودند که آسمان‌خراش‌های بزرگ و چندسطحی در بازی وجود دارد که دسته‌های مختلفی از افراد در آن‌ها ساکن هستند. با این وجود بیشتر ماموریت‌های Cyberpunk 2077 در خیابان‌های شلوغ Night City جریان دارد.

بازی Cyberpunk 2077 برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و اکس باکس وان در دست توسعه قرار دارد. همچنین شایعاتی مبنی بر میان‌نسلی بودن بازی به گوش می‌خورد. هنوز تاریخ انتشار مشخصی برای این بازی اعلام نشده است.

افزودن دیدگاه

لطفا دیدگاه خود را بنویسید
لطفا نام خود را وارد کنید