توئیچ در سال ۲۰۱۸ رکوردهای زیادی را جابجا کرد

0
40

سال ۲۰۱۸ برای توئیچ (Twitch) سال تعیین‌کننده‌ای بوده است. توئیچ در سال ۲۰۱۸ رکوردهای زیادی را جابجا کرده و نشان داد که هم‌چنان به سمت و سوی محبوبیت بیشتر در حال حرکت است. برخی از آمار منتشر شده در رابطه با توئیچ را در ادامه با هم مرور می‌کنیم. با گیم‌نیوز همراه باشید.

توئیچ در سال ۲۰۱۸ هشتاد و شش درصد رشد را در همکاری با استریمرها و همکارها تجربه کرده است. نسبت به سال گذشته این رشد بسیار قابل توجه است. بیش از ۲۴۸ هزار استریمر در طول سال به Twitch Affiliates تبدیل شده و بیش از ۷۸۰۰ نفر به همکاران این شبکه تبدیل شده‌اند.

مطابق انتظار، توئیچ در سال ۲۰۱۸ بیش از همه‌ی سال‌های گذشته استریمر جدید را به خود راه داده و هر ماه بیش از ۳ میلیون استریمر در آن به فعالیت پرداخته‌اند. به عبارت دیگر، نزدیک نیم میلیون نفر هر روز.

این آمار البته به افزایش ساعات تماشا و تعداد تماشاکنندگان منجر شده است و در سال ۲۰۱۸ توئیچ به رقم ۴۳۴ میلیارد دقیقه تماشا در سال رسیده است. این شرکت می‌گوید که در هر زمانی از روز ۱ میلیون نفر از این پلتفرم استریم بازی تماشا می‌کنند.

همچنین در همین سال ۲۰۱۸ بود که «نینجا» استریمر پرحاشیه و معروف بازی‌ها، به رکورد بیشترین تماشا برای یک استریمر رسید و با ۶۲۸ هزار تماشاکننده‌ی همزمان به معروف‌ترین استریمر توئیچ تبدیل شد. رکوردی که خودش به فاصله‌ی یک ماه با رسیدن به عدد ۶۶۷ هزار تماشاکننده شکست.

از حیث رویدادها، E3 با بیش از ۲.۹ میلیون نفر تماشاکننده میان همه‌ی کانال‌های توئیچ پرتماشاگرترین رویداد بوده است. تماشاشده‌ترین بازی امسال نیز Call of Duty: Black Ops 4 بوده و بعد از آن بازی Monster Hunter World و Sea of Thieves قرار می‌گیرند. بازی‌های FIFA 19 و Red Dead Redemption 2 نیز در رده‌های بعدی قرار دارند و بازی بعدی نیز God of War است که بیشتر از بازی‌هایی مثل Realm Royale و Far Cry 5 در توئیچ دیده شده.

آخرین بازی قرار گرفته در لیست تماشاشده‌ترین بازی‌های سال ۲۰۱۸ در توئیچ عنوان Detroit: Become Human است.

افزودن دیدگاه

لطفا دیدگاه خود را بنویسید
لطفا نام خود را وارد کنید