درامد ۱۶ میلیون دلاری بازی Dragalia Lost در دو هفته‌ی اول انتشار آن

0
13
درامد ۱۶ میلیون دلاری بازی Dragalia Lost در دو هفته‌ی اول انتشار آن

ه تازگی وب‌سایت تحلیلی Sensor Tower آمار جدیدی را از بازی‌های موبایل شرکت نینتندو منتشر کرده است که عملکرد خوب عنوان جدید Dragalia Lost را نشان می‌دهند.

همان‌طور که می‌دانید، برخلاف دیگر عناوین مشهور نینتندو که برروی تلفن‌های هوشمند عرضه شده‌اند، Dragalia Lost یک آی‌پی کاملاً جدید است. به دلیل ناشناخته بودن بازی و همچنین انتشار آن که تنها محدود به مناطق آمریکای شمالی و ژاپن بود، این بازی با عملکرد ضعیفی کار خود را آغاز کرد. اما آمار جدید منتشر شده ما را نسبت به آینده‌ی ساخته‌ی CyGames امیدوار می‌کنند. درامد این بازی در دو هفته‌ی اول معادل ۱۶ میلیون دلار بوده است. ۱۳/۵ میلیون دلار از این درامد به آمریکا و ژاپن مرتبط است. عملکرد Dragalia Lost در طی این دو هفته، آن را بالاتر از عنوان Animal Crossing: Pocket Camp قرار می‌دهد؛ مقایسه‌ی انجام شده در یک بازه‌ی زمانی یکسان انجام شده است.

تصویر زیر عملکرد عناوین نینتندو را در طی دو هفته‌ی اول نشان می‌دهد:

طبق داده‌های Sensor Tower، بازی‌بازان ژاپنی ۶۹ درصد از خرید‌های درون برنامه‌ای بازی را تشکیل می‌دهند و همچنان بازار اصلی این عنوان هستند. این در حالی است که ۱۶ درصد از درامد بازی مربوط به آمریکا می‌شود. همچنین لازم به ذکر است که ۶۰ درصد کل بازی‌بازان از سیستم عامل IOS بهره می‌برند.

در مقایسه با هفته‌ی اول، عنوان Dragalia Lost از نظر درامد در کشور ژاپن، جایگاه دهمین بازی‌ آیفون را در اختیار دارد (پیش‌تر بازی در رتبه‌ی یازدهم قرار داشت) البته بازی در کشور آمریکا از رتبه‌ی ۵۵ به رتبه‌ی ۶۲ سقوط کرده است. حال از نظر میزان درامد Google Play، جایگاه بازی در ژاپن از سوم به پنجم تغییر کرده و در آمریکا نیز از رتبه‌ی ۳۵‌ام به ۳۲‌ام صعود کرده است.

افزودن دیدگاه

لطفا دیدگاه خود را بنویسید
لطفا نام خود را وارد کنید