سازندگان Rainbow Six Siege: به شخصیت‌پردازی و تنوع اپراتورهای جدید اهمیت می‌دهیم

0
398
سازندگان Rainbow Six Siege: به شخصیت‌پردازی و تنوع اپراتورهای جدید اهمیت می‌دهیم

سازندگان Rainbow Six Siege بارها اعلام کرده‌اند که قصد دارند بیش از صد اپراتور را در بازی عرضه کنند که این قطعا یک هدف بلندپروازانه به شمار می‌آید. در حال حاضر بازی فقط ۴۰ اپراتور دارد (که با عرضه به‌روزرسان Grim Sky به ۴۲ نفر می‌رسد)؛ بنابراین باید گفت که یوبی‌سافت احتمالا مدت زیادی در حال کار برروی این پروژه است. اما آیا اصلا خلق ۱۰۰ اپراتور منحصر به فرد و جذاب امکان‌پذیر است؟

کریگ رابینسون (Craig Robinson)، توسعه‌دهنده انجمن بازی‌بازان Rainbow Six Siege، اخیرا در مصاحبه‌ای با وب‌سایت VG247 در مورد این که سازندگان چگونه شخصیت بعدی را انتخاب می‌کنند و نیز نحوه تاثیرگذاری بازی‌بازان روی این تصمیمات، توضیحاتی را ارائه داده است که در ادامه می‌خوانید:

ما برنامه‌های بلندمدتی برای آینده داریم؛ بازی‌بازان می‌توانند درس‌های زیادی به ما بدهند بنابراین این برنامه‌ها ممکن است تغییر کند. ما برای جهت‌گیری بازی ایده داریم و اگر نیازی به اصلاح آن باشد، این کار را انجام خواهیم داد. من فکر می‌کنم که Hibana مثال خوبی برای این موضوع است. وقتی بازی عرضه شد ما یک نفوذکننده سخت (Thermite) را داشتیم. اگر شما در شروع راند، Thermite را از دست می‌دادید دچار مشکل می‌شدید. بنابراین اضافه کردن دومین نفوذکننده در اولویت قرار داشت تا بازی‌بازان گزینه‌های بیشتری را در جریان گیم‌پلی در اختیار داشته باشند.

طراحان ما مدت‌ها بود که می‌خواستند یک shield operator را برای دفاع، به بازی اضافه کنند و حال ما این کار را انجام می‌دهیم. ما می‌دانستیم که به یک نفوذکننده دیگر در حملات نیاز داریم و نیاز بود که تکنیک‌های اضافی جدیدی را اجرایی کنیم تا مناسب شخصیتی همچون Maverick باشد؛ حال که این موارد اجرایی شده است، می‌توانیم اپراتورهایی مانند Maverick را داشته باشیم.

ساخت اپراتورهای جدید، فقط یک فرآیند معمولی برای پر کردن حفره‌های بازی متا نیست بلکه شخصیت‌پردازی و تنوع نیز اهمیت دارد. در واقع یوبی‌سافت در ساخت اپراتور، برروی این جنبه‌ها بیشتر سرمایه‌گذاری کرده است:

ما اخیرا یک تیم تولید جدید تشکیل داده‌ایم که صرفا برروی طراحی پیش‌زمینه داستانی برای اپراتورها کار می‌کند تا به آن‌ها شخصیت بیشتری بدهد و آن‌ها را بیشتر تبدیل به یک شخص کند نه صرفا یک کارکتر در یک بازی‌ ویدئویی. ما در این زمینه CGIها را داریم، یادداشت‌های Zofia و Ela ؛ این‌ موارد اولین قدم‌های ما در این راستا بود. ما تلاش کردیم تا بفهمیم که چه واکنش‌هایی به ارائه پیش‌زمینه‌های بیشتر برای اپراتورها دریافت خواهیم کرد. این روند بسیار خوب پیش رفت؛ هم ما و هم بازی‌بازان بسیار هیجان‌زده بودیم؛ بنابراین ما قصد داریم که این رویکرد را ادامه دهیم.

اطمینان حاصل کردن از این که Rainbow Six برای همه افرادی که به تجربه بازی می‌پردازند خوشایند باشد، برای ما به عنوان تیم توسعه‌دهنده بسیار حائز اهمیت است و بله، این کاملا یک تلاش آگاهانه برای مطمئن شدن از این موضوع است که دسته‌های متنوعی از اپراتورها را ایجاد کنیم تا بازی‌بازان خود را جزوی از جهان Rainbow Six بدانند.

قرار است که تغییرات دیگری در Rainbow Six Siege اعمال شود که باعث خواهد شد تا بازی برای بازی‌بازان بیشتر خوشایند شود. از جمله آن‌ها می‌توان به مبارزه با چت‌های مشکل‌دار و ارائه ویژگی‌هایی جدید برای دسترسی راحت‌تر بازی‌بازان جدید به بازی اشاره کرد.

عنوان Rainbow Six Siege در حال حاضر برروی پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، رایانه‌های شخصی و ایکس‌باکس وان در دسترس قرار دارد. به نظر شما آیا واقعا شاهد صد اپراتور جدید در Rainbow Six Siege خواهیم بود؟ یا یوبی‌سافت لقمه‌ای بزرگتر از دهانش برداشته است؟

افزودن دیدگاه

لطفا دیدگاه خود را بنویسید
لطفا نام خود را وارد کنید