در مراسم E3 امسال، شرکت مایکروسافت قدم بزرگی را با معرفی استودیوهای Playground Games، Compulsion Games، Undead Labs و در آخر سازندهی خلاق و توانای بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice یعنی نینجاتئوری (Ninja Theory) برداشت. اکنون مایکروسافت کمی در رابطه با استودیو نینجاتئوری توضیح داده است.
معرفی چنین استودیوهای توانایی برای هواداران ایکسباکس آیندهای درخشان را وعده میدهد، بهخصوص که نینجاتئوری هماکنون به صورت رسمی یکی از استودیوهای زیر نظر مایکروسافت به شمار میرود. در طی مصاحبهای، آقای مت بوتی (Matt Booty) در رابطه با دلیل خرید استودیویی مانند نینجاتئوری توضیحاتی ارائه داده است.
وقتی که به سیستمی مانند گیمپس (Game Pass) فکر میکنیم، واقعا چه چیزی است که آن را موفق میکند؟ زمانی که شما به محتویاتی که هماکنون این سیستم ارائه میدهد نگاه میکنید، به فرانچایزهای بزرگی مانند هیلو (Halo)، گرزافوار (Gears Of War) و ماینکرفت (Mincraft) برمیخورید و این عناوین، بازیهایی هستند که جایگاه خود را در این صنعت مشخص کرده و محکم شدهاند. ولی وقتی نگاه دقیقتری به بازیها بیندازید، اکثرا با بازیهای مولتیپلتفرم (Multi Platform) مواجه میشوید. برای ایجاد محتویات جدید و نو برای کاربران ایکسباکس، مخصوصا سیستم گیمپس تصمیم به خرید استودیوهایی مانند نینجاتئوری گرفتیم. کاملا واضح است که استودیو نینجاتئوری بنای کار خود را خلاقیت قرار داده است؛ در بازیهای این استودیو شخصیتها، داستان و تمامی ارکان مهم بازی بر پایهی خلاقیت ساخته میشوند.
اگر قصد دارید که برای اولین بار از سیستم گیمپس استفاده کنید، به مدت ۱۴ روز میتوانید به صورت رایگان آن را تجربه کنید. پس از این مدت نیز در صورتی که سیستم گیمپس برای شما مفید واقع شده بود میتوانید با پرداخت ماهانه ۹٫۹۹ دلار به آن دسترسی کامل داشته باشید.