معرفی بازی King Of Opera؛ پادشاه واقعی اپرا

0
1283
معرفی بازی King Of Opera؛ پادشاه واقعی اپرا

معرفی بازی King Of Opera؛ پادشاه واقعی اپرا .King Of Opera یک بازی موزیکال و اپرایی جذاب و مفرح است که مناسب دورهمی‌ها و رقابت‌های چند نفره‌ی دوستانه‌ است. با معرفی این بازی سرگرم کننده در زومجی همراه باشید.

یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین ویژگی‌‌های یک بازی موفق و خوب، بالا بودن میزان سرگرم کنندگی و قابلیت تکرار آن است. عنصر رقابت‌ بین بازیکنان به صورت آفلاین و آنلاین نیز یکی از جذاب‌ترین بخش‌های بازی‌های ویدیویی است. امروزه البته این رقابت بیشتر به سمت آنلاین بودن رفته است.

بازی‌های بتل رویال و دیگر بازی‌ها تعداد زیادی از بازیکنان را به صورت آنلاین برای رقابت در کنار هم قرار می‌دهند. King Of Opera یک بازی شاد و سرگرم کننده برای دو سیستم‌عامل iOS و اندروید است که توجه خاصی به امکان بازی کردن چند نفره‌ی آفلاین روی یک دستگاه اندرویدی یا آیفون و آیپد دارد و توانسته از بین نظر بیش از ۲۰ هزار بازیکن، میانگین امتیاز ۴.۲ ستاره از ۵ ستاره را کسب کند.

این بازی اندروید و آیفون که در اپ استور با قیمت ۲.۹۹ دلار عرضه شده است، می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای دورهمی‌ها و شب‌های بازی (Game Night) باشد.

معرفی بازی King Of Opera
معرفی بازی King Of Opera

همانطور که اشاره شد، تمرکز اصلی این بازی روی رقابت آفلاین روی یک دستگاه است که ۱ تا ۴ بازیکن می‌توانند در آن با هم به رقابت بپردازند. هدف گیم پلی بازی از ایده ساده اما بکر و نابی منشا می‌گیرد: هدف هر هنرمند رسیدن به صحنه‌ی اجرا (Stage) و اجرای هنر خود زیر نور نورافکن (Spotlight) است.

گیم‌پلی بازی King Of Opera هم بر اساس این موضوع طراحی شده و بازیکنان باید برای برنده شدن هر دست از بازی، مدت زمان بیشتری زیر Spotlight باشند و بتوانند یک اجرای تنور و اپرایی درجه یک ارائه دهند. پنج حالت مختلف نیز در بازی برای بازیکنان گنجانده شده است که شامل حالت‌های Origins ،Fat Lady ،Power Ups ،Royal Rumble و Phantom می‌شود.

این بخش‌ها هر کدام قوانین و ویژگی خاص خود را دارند و باعث شده‌اند تا بازیکنان زمان بیشتر را در بازی بگذرانند و بازی یکنواخت و تکراری نشود. سالن‌های بسیاری در انتظار هنرمندان و خوانندگان قوی این سبک هستند تا استعداد واقعی خود را نشان دهند. هیجان و لذت تجربه‌‌ی بازی در کنار دوستان و حالت‌های متنوع برای بازی، از نقاط قوت King Of Opera به حساب می‌آید.

نبرد بامزه‌ی چند خواننده‌ی تنور و اپرا بر سر استیج و Spotlight، ایده‌ی اصلی بازی است

کنتر‌ل‌های بازی بسیار ساده و کاربردی طراحی شده‌اند و برای یک بازی چند نفره‌ی آنلاین بسیار مناسب است. هر بازیکن می‌تواند با لمس نمایشگر در سمت نزدیک به رنگ خود و برداشتن انگشتش به هدایت شخصیت تحت کنترل خود بپردازد.

در King Of Opera می‌توان با برخورد کردن به دیگر خواننده‌ها آن‌ها را از استیج کنار زد و به اجرای آواز پرداخت. البته در بازی کمک‌هایی برای بازیکنانی که تایم کمتری زیر Spotlight بوده‌اند، نیز وجود دارد که باعث می‌شود تمامی بازیکنان تا آخرین لحظه برای برنده شدن تلاش کنند.

میزان زیر نور Spotlight ماندن ارتباط مستقیمی با امتیازی که بازیکنان دریافت می‌کنند، دارد و برای کسب امتیاز بیشتر، باید رقبایی را که در این بازی در کنار شما نشسته‌اند از راه کنار بزنید و به بهترین خواننده اپرا تبدیل شوید.

King of Opera
معرفی بازی King Of Opera

با توجه به اینکه ایده اصلی بازی بر اساس خوانندگان اپرا طراحی شده است، سازندگان هم در بخش تصویر و بصری و هم در بخش آوازها و موسیقی‌ها بسیار خوب و باکیفیت عمل کرده‌اند. طراحی شخصیت‌های بازی بسیار جالب انجام شده و دیدن انیمیشن‌های چند خواننده اپرای چاق که سر Spotlight با هم درگیر هستند، بسیار بامزه و جذاب است.

طراحی‌های بخش‌های مختلف بازی بسیار خوب و باکیفیت انجام شده است و موسیقی‌ها و صداگذاری‌های انجام شده در بازی هم بسیار دقیق و درست هستند. با توجه به بخش‌های متفاوت بازی می‌توان گفت که همه چیز برای یک رقابت دوستانه آماده است.

King of Opera
معرفی بازی King Of Opera

در دورانی که بسیاری از سازندگان روی بخش چند نفره‌ی آنلاین تمرکز کرده‌اند و حتی به این دلیل از بخش‌های دیگر بازی مانند خط داستانی و آفلاین گذر کرده‌‌اند، King Of Opera از نمایندگان خوب بازی‌های آفلاین است و نشان داده که می‌تواند به خوبی دوستان را کنار هم جمع کند و یک رقابت جدی و مهم اما شیرین و لذت‌بخش به راه بیندازد.

معرفی بازی King Of Opera معرفی بازی King Of Opera معرفی بازی King Of Opera معرفی بازی King Of Opera

افزودن دیدگاه

لطفا دیدگاه خود را بنویسید
لطفا نام خود را وارد کنید