بازی های سایر کنسول ها, سایر کنسول ها, کنسول

توسعه Crash Bandicoot N. Sane Trilogy برای کنسول Switch تقریبا توسط یک نفر انجام گرفت

در کمتر از ۱۰ روز دیگر شاهد انتشار عنوان Crash Bandicoot N. Sane Trilogy برای Xbox One، PC و Switch خواهیم بود. به نقل از comicbook، به نظر می‌رسد روند توسعه این بازی برای Switch کمی نسبت به دیگر پلتفرم‌ها متفاوت بوده باشد، زیرا پورت آن برای Switch بسیار آسان می‌باشد.

اخیرا Nitendo داستانی از توسعه Crash Bandicoot N. Sane Trilogy برای کنسول Switch را به اشتراک گذاشت که جالب به نظر می‌رسد. به گفته‌ی Nitendo، روند پورت Crash برای Switch از آنچه فکر می‌کردند آسان‌تر بوده و تقریبا توسط یک نفر توسعه یافته است (اگرچه افراد دیگری هم در توسعه و اصلاح آن نقش داشند).

زمانی که در تابستان پارسال این بازی برای PS4 عرضه شد، یکی از مهندسین استودیوی Vicarious Visions تصمیم گرفت که کمی از وقت خود را برای ساخت مرحله اول بازی برای کنسول دستی Switch اختصاص دهد. او موفق شد که این کار را انجام دهد و علاوه بر آن، بازی به خوبی بر روی این کنسول اجرا شد.

هم اکنون بازی به خوبی بر روی Switch با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌شود (در حالت دستی و تلویزیون) و طرفداران می‌توانند به طور کامل به مانند دیگر پلتفرم‌ها از این بازی لذت ببرند.

Crash Bandicoot N. Sane Trilogy در تاریخ ۸ تیر برای Xbox One، PC و Switch عرضه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *