مدل سه بعدی شخصیت های GTA ساخته شدند , واقعی تر از مستند. کسی نیست که تا به حال یک قسمت از سری بازیهای GTA را بازی نکرده باشد.
بسیاری از ما دورهای از زندگی خود را با یکی از قسمتهای این بازی به یاد میآوریم و با تک تک شخصیتهای آن همزاد پنداری کردهایم. ولی با وجود علاقه زیاد ما به این سری بازی، گرافیک قدیمی و پیکسلی قسمتهای قبلی این بازی توی ذوق ما میزنند.
اما تا به حال فکر کردهاید که با پیشرفت تکنولوژی و تصویرسازی سه بعدی و مدرن امروزی، قهرمانان قبلی و قدیمی GTA چه شکلی میشدند؟ احتمالا نه. اما یک هنرمند با استعداد شخصیتهای قدیمی Tommy ، CJ ، Claude و Niko را به مدلهای سه بعدی واقعی تبدیل کرده است. برای جزئیات بیشتر مدل سه بعدی شخصیت های GTA با ما همراه باشید.
حسین دیبا، طراح مدل سه بعدی شخصیت های GTA
آقای حسین دیبا (دمش گرم) با همت و تلاش زیاد توانسته تا شخصیتهای ضد قهرمان سری بازیهای GTA III ، GTA: Vice City ، GTA: San Andreas و GTA IV را بازآفرینی کند. درباره آقای حسین دیبا باید قید کنیم که وی قبلاً با شرکتهای CD Projekt Red ، Blizzard Entertainment ، WWE و موارد دیگر کار کرده است.
بازی GTA III که در سال ۲۰۰۱ منتشر شد، در آن زمان انقلابی به پا کرد و برای اولین بار بازیکن از دید ۲ بعدی عناوین قبلی به ۳ بعدی تبدیل شد.
شخصیت بعدی که بازسازی شده، تامی ویرچتی اوباش (با صدای ری لیوتا) از بازی GTA: Vice City (پرفروش ترین بازی سال ۲۰۰۲) است که هنوز هم یکی از محبوبترین بازیهای من است.
سال ۲۰۰۴ شاهد انتشار GTA: San Andreas بودیم که همه ما با آن خاطرات زیادی داریم. شخصیت اصلی داستان، گانگستر سابق کارل “CJ” جانسون بود که داستانهای نبرد با افسر پلیس LSPD، فرانک تنپنی (که توسط ساموئل ال جکسون افسانهای دوبله شد) را دنبال میکردیم.
در آخر، شخصیت Niko Bellic از بازی GTA IV 2008 بازسازی شده است. طراحی شخصیت Bellic بسیار پیشرفتهتر از بقیه است.
نظر شما درباره مدل سه بعدی شخصیت های GTA چیست؟ خاطرات جالب خود از این مجموعه بازی را برای ما بنویسید!