حتما میدانید که استودیو فرام سافتور (FromSoftware) اکثر محبوبیت خود را با عرضهی سری بازیهای Dark Souls بهدست آورده است. این استودیو تاکنون علاوه بر Dark Souls برروی بازیهای دیگری چون Bloodborne و بازی تازه معرفی شدهی Sekiro: Shadows Die Twice نیز کار کرده اما نکتهای که میان تمام این بازیها مشترک است، سبک مشابه و خاص بازیهای این استودیو است. اگر درجریان اخبار این استودیو قرار گرفته باشید میدانید که فرام سافتور قبلتر اعلام کرده بود که برای مدتی Dark Souls 3 آخرین بازی این مجموعه خواهد بود و سبک مخصوص آن در هیچ بازی دیگری استفاده نخواهد شد.
حال اما بهنظر میرسد آنها نمیخواهند مجموعه و سبکی که خودشان آن را متولد کردهاند را رها کنند چراکه آقای هیدتاکا میازاکی (Hidetaka Miyazaki) رئیس استودیو فرام سافتور و خالق مجموعههای Souls-Borne در مصاحبهای که اخیراً با وبسایت IGN داشتهاند تائید کردند که شرکت آنها قرار نیست مجموعهی Souls را “کنار بگذارد” و فقط میخواهد کمی به آن “استراحت بدهد”. ایشان همچنین اضافه کردند که فرام سافتور کار با موتور بازیسازی Unreal Engine را شروع کرده است (بازی جدید واقعیت مجازی این استودیو با موتور Unreal Engine 4 در حال توسعه است) که این موضوع میتواند به این معنی باشد که اگر Dark Souls بعدی ساخته شود، احتمالا توسط Unreal Engine توسعه یابد.
با اینکه سخنان آقای میازاکی خوشحال کننده هستند اما نباید فراموش کرد که درحال حاضر این استودیو به غیر از سری Souls دو مجموعهی Bloodborne و Sekiro: Shadows Die Twice را نیز در اختیار دارد که نسخهی بعدی هرکدام از آنها میتواند گزینهی آیندهی فرام سافتور برای ساخت باشد. به هر صورت درحال حاضر هواداران بازیهای این استودیو بهشدت منتظر بازی جدید آنها یعنی Sekiro: Shadows Die Twice هستند که قرار است اوایل سال ۲۰۱۹ میلادی برای پلتفرمهای پلیاستیشن ۴، ایکسباکس وان و رایانههای شخصی منتشر شود.