سازندگان Resident Evil Village از ویژگیهای Lady Dimitrescu و دخترانش میگویند.
تنها یک ماه دیگر تا انتشار بازی مورد انتظار Resident Evil Village باقی مانده است. از زمان نمایش Lady Dimitrescu در این بازی، محبوبیت این شخصیت به شدت در میان طرفداران افزایش یافت. در همین راستا، برخی از اعضای تیم توسعهدهندهی بازی اخیراً در مصاحبه با IGN در خصوص این شخصیت و دختران او صحبت کردهاند.
مورماسا ساتو (Morimasa Sato)، کارگردان بازی Resident Evil Village، تصمیم برای قرار دادن دهکده در این نسخه از همان اوایل روند توسعه گرفته شد و به دنبال آن تیم توسعهدهنده به دنبال خلق شخصیتهایی برای این فضا بودند. وی در این خصوص گفت:
برای خلق یک دهکدهی جذاب و البته ترسناک، وجود شخصیتهایی که در آن زندگی میکنند، بسیار مهم هستند. برای شخصیتهای اصلی منفی، در مورد فضایی که هر کدام از آنها قرار دارند و نوع تجربهای که میتوانند ارائه دهند، فکر کردیم.
همچنین به طرز جالبی، تومونوری تاکانو (Tomonori Takano)، کارگردان هنری Resident Evil Village، ابتدا کار طراحی Lady Dimitrescu را با استفاده از مدل شخصیت میا وینترز (Mia Winters) از Resident Evil 7 آغاز کرد. وی در این باره گفت:
ما ابتدا از مدل شخصیت میا از Resident Evil 7 برای طراحی Lady Dimitrescu استفاده کردیم و یک لباس و کلاه را برای او قرار دادیم. من فکر کردم که این امر برای ارائهی یک شخصیت شبح مانند کافی است، اما نمیتوانستیم حس ترس را در او قرار دهیم.
سپس تصمیم گرفتیم تا مدل شخصیت را بزرگتر کنیم و این آغاز کار Lady Dimitrescu بود. من یک طرح مفهومی را کشیدم که در آن او خم میشود تا از یک در عبور کند. در آن زمان احساس کردم که این طرح در نهایت به نتیجه میرسد.
ایتن وینترز (Ethan Winters) در این نسخه علاوه بر Lady Dimitrescu باید با دختران جادوگر او نیز مبارزه کند. آقای ساتو در این خصوص گفت:
ایتن صاحب خانوادهای است که سعی در محافظت از آن دارد، بنابراین ما میخواستیم برای Lady Dimitrescu نیز خانوادهای تشکیل دهیم تا یک تضاد ایجاد شود.
تاکانو در ادامه توضیح داد که ایدهی اولیهی آنها داشتن قلعهای با ۱۰۰ جادوگر بوده است، اما پیادهسازی آن در بازی دشوار بود. به همین دلیل، به آنچه که اکنون موجود است، تغییر پیدا کرد. وی در خصوص این موضوع گفت:
این طرح ابتدا به عنوان یک قلعه با ۱۰۰ جادوگر آغاز شد، اما پیادهسازی آن در یک بازی ویدیویی کار بسیار سختی بود. به همین علت طرح را به این صورت فعلی پیادهسازی کردیم. در واقع هنگامی که شما بازی را تجربه میکنید، ممکن است متوجه شوید که فضا هنوز به آن ایدهها نزدیک است. همهی دشمنان حاضر در قلعه مونث هستند.
ما این سلسله مراتب زنان را با انتخاب Lady Dimitrescu به عنوان استاد راهنمای فرقه ایجاد کردیم. خون مردان توسط این زنان گرفته شده است و آنها به نوعی خونآشام محسوب میشوند.
خارج از قلعه و جلوی درب ورودی قلعه میتوانید اجسادی را ببینید که خون آنها تخلیه شده است. این اجساد مانند مترسکهای لاغر به نظر میرسند و همهی آنها مرد هستند. این قلعه محیطی است که زنان در آن بسیار قوی هستند.
ساتو در ادامه گفت که همهی افراد در تیم توسعهدهنده از این موضوع آگاه بودند که همه چیز باید در ترس و وحشت باقی بماند. وی گفت:
ما تیمی نیستیم که یک ایدهی خوب را شروع کنیم و آن را به تدریج گسترش دهیم. هنگامی که ایدههای جدید را آزمایش میکنیم، آن را با پیگیری شدید و مستمر انجام میدهیم. با پیشرفت در کار، ایده معمولاً از حالت وحشت خالص منحرف میشود. بنابراین نکتهی مهم این است که ما باید در پایان تجربه را به حالت وحشت و ترس بازگردانیم.
تاکانو پیشتر اشاره کرده بود که Lady Dimitrescu و دخترانش و قلعه تنها بخشی از این بازی هستند. کپکام (Capcom) پیش از این تایید کرده بود که بازی Resident Evil Village بسیار بزرگتر از نسخهی قبلی خواهد بود. این موضوع نشان میدهد که هنوز چیزهای مختلفی در این بازی وجود دارند که ما هنوز آنها را ندیدهایم.
بازی Resident Evil Village در تاریخ ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ (۷ مه ۲۰۲۱) برای کنسولهای پلیاستیشن ۴، پلیاستیشن ۵، ایکسباکس وان، سری ایکس، سری اس و پلتفرم رایانههای شخصی منتشر خواهد شد.