بازی های موبایل, موبایل

دانلود بازی PUBG NEW STATE برای موبایل

دانلود بازی PUBG NEW STATE برای موبایل

دانلود بازی PUBG NEW STATE برای موبایل.بازی موبایلی PUBG: NEW STATE منتشر شد (دانلود کنید)

دانلود بازی  PUBG NEW STATE برای موبایل

دانلود بازی PUBG NEW STATE برای موبایل

استودیوی بازی سازی کره‌ای KRAFTON همانطور که از مدت‌ها پیش وعده داده بود بازی موبایلی PUBG: NEW STATE را امروز به طور رسمی در سطح جهانی منتشر کرد. این بازی اوایل سال ۲۰۲۱ معرفی شد و در آگوست تست آلفای آن به پایان رسید. پس از آن این بازی در چندین کشور برای آزمایش در دسترس قرار گرفت. حالا اما نسخه نهایی آن به صورت رسمی عرضه شده است.

بازی موبایلی PUBG: NEW STATE

دانلود بازی PUBG NEW STATE برای موبایل

در بازی New State صد بازیکن می‎تواند با اسلحه‌های مختلف و استراتژی‌های متفاوت به جنگ با یکدیگر بروند، تا آنجاییکه فقط یک تیم از بازیکنان باقی بماند. به عبارت دیگر سبک بازی جدید پابجی درست مانند نسخه اصلی این بازی و PUBG Mobile به گونه‌ای است که با استفاده از تجهیزات، وسائل نقلیه و … همه تلاش خود را بکنید تا در میدان نبردی که هر لحظه در حال کوچکتر شدن است زنده بمانید و آخرین شخصی باشید که در این نقشه ایستاده است.

رویداد و هدایای روز انتشار بازی

دانلود بازی PUBG NEW STATE برای موبایل

KRAFTON لیست کاملی از رویدادها و هدایایی که به همه بازیکنانی که تا تاریخ ۵ ژانویه به این بازی بپیوندند را ارائه کرده است.

  • اگر در بازی PUBG: NEW STATE در طول دوره تعیین شده لاگین کنید، اکانت شما یک اسکین اختصاصی وسائل نقلیه در کنار چند اسکین مانند Takion TR1، آیکون New State Profile، قاب New State Profile و ۱۰ Chicken Medal دریافت خواهد کرد.
  • اگر بر روی گزینه Event در قسمت سمت راست بالای صفحه کلیک کنید گزینه دریافت (RECEIVE) پاداش تا زمان دریافت همه پاداش‌ها فعال خواهد بود. جوایز جمع‌آوری شده به صورت خودکار به Inventory منتقل می‌شوند.
  • جوایز رویداد لانچ جهانی این بازی شامل ۱,۱۱۱ BP برای روز اول، تی شرت با لوگوی New State در روز دوم (مشکی)، شلور با لوگوی New State در روز سوم (مشکی)، چتر نجات با لوگوی New State روز چهارم و پچ اختصاصی New State در روز پنجم می‌شود.

دانلود بازی PUBG NEW STATE برای موبایل

همچنین جوایز رویداد پیش فصل بازی که از ۱۱ نوامبر ۱ دسامبر است، شامل مواردی مانند چتر نجات، Chicken Medal و Cosplay Band Crate Ticket می‌شود.

می‌توانید با ارسال لینک شخصی خود از دوستان دعوت کنید تا به بازی جدید بتل گراند پابجی بپیوندند. در صورت اضافه شدن هر کدام از دوستان شما به بازی از طریق این لینک، بازی به شما جوایز جداگانه‌ای اعطار خواهد کرد. این امکان تا ۵ ژانویه (۱۵ دی) وجود خواهد داشت. علاوه‌براین دو رویداد Daily Roulette و CO-OP Missions نیز در بازی در دسترس هستند.

دانلود بازی PUBG NEW STATE برای موبایل

لینک دانلود بازی PUBG: NEW STATE

این بازی در حال حاضر در فروشگاه‌های گوگل پلی استور و گلکسی استور سامسونگ برای گوشی‌های اندرویدی در دسترس است. کاربران آیفون و آیپد نیز می‌توانند PUBG: NEW STATE را از اپ استور اپل دریافت کنند. برای دانلود این بازی تنها کافیست بر روی یکی از لینک‌های زیر کلیک کنید:

دانلود از گوگل‌پلی استور

دانلود از گلـکسی استور

دانلـود از اپ اســتـور


همکاری لیورپول و پابجی موبایل

دانلود بازی PUBG NEW STATE برای موبایل

همکاری پابجی موبایل و لیورپول برای ارائه محتوای انحصاری در بازار

بازی PUBG Mobile در چند ماه اخیر به شدت مشغول و سرگرم همکاری و میزبانی رویدادها برای محبوب نگه داشتن بازی بوده است. به تازگی خبر همکاری پابجی موبایل با یک باشگاه فوتبالی معروف، یعنی لیورپول در رسانه‌ها بازتاب داده شده و ظاهرا قرار است در نتیجه این همکاری آیتم‌های انحصاری هیجان انگیزی برای بازی ارائه شود. این اولین بار است که PUBG Mobile با یک باشگاه فوتبال وارد همکاری می‌شود.

همکاری لیورپول و پابجی موبایل به چه صورت خواهد بود؟

در مورد مواردی که ممکن است به بازی اضافه شود، می‌توان حدس زد که لباس‌هایی با تم باشگاه به بازی اضافه شوند. طبیعتا پوشیدن لباس قرمز رنگ تیم لیورپول در زمان بازی پابجی برای طرفداران این باشگاه هیجان انگیز خواهد بود. حتی ممکن است PUBG امکان انتخاب یکی از اعضای تیم فوتبال این باشگاه را به عنوان شخصیت بازی به پلیرها بدهد. البته طبیعتا برای بدست آوردن این آیتم‌ها باید به طور مرتب بازی کنید و وظایف روزانه را انجام دهید.

البته در این نقطه از زمان موارد مطرح شده در حد شایعه است، با این حال زمان زیادی به تاریخ لانچ رسمی آن باقی نمانده است. این رویداد ۱۲ نوامبر (۲۱ آبان) آغاز خواهد شد و تا ۲۰ دسامبر (۲۹ آذر) ادامه خواهد داشت.

همکاری لیورپول و پابجی موبایل

دانلود بازی PUBG NEW STATE برای موبایل

مشارکت PUBG Mobile و Baby Shark

باشگاه فوتبال لیورپول تنها همکاری اخیر پابجی موبایل نیست. این بازی همکاری جدید با Baby Shark محبوب نیز داشته است. در طول این رویداد شما می‎تواند وسائل سرگرم کننده و رنگارنگی را با تم بچه کوسه معروف به دست آورید. یک لباس زرد رنگ شبیه به لباس راحتی اولین چیزی است که در این رویداد بدست خواهید آورد. بعد از آن نوبت به ماهیتانه Baby Shark، استیکرهای بیبی شارک و چتر آن خواهد رسید.

البته رقص معروف Baby Shark هم یکی از مواردی است که می‌توانید در طول این رویداد آنلاک کنید. رویداد بیبی شارک در تاریخ ۲۰ نوامبر به پایان (۲۹ آبان) می‌رسد و این یعنی چیزی در حدود ۱۹ روز برای بدست آوردن این آیتم‌ها زمان دارید.


بازی PUBG: New State

دانلود بازی PUBG NEW STATE برای موبایل

بازی PUBG: New State – بتل رویالی جدید در سال ۲۰۵۱!

کمپانی بازی‌سازی Krafton از بازی PUBG: New State جدیدترین بتل رویال گوشی‌های هوشمند رونمایی کرد. این بازی توسط PUBG Studio پیشروترین استودیو در زمینه ساخت بازی‌های سبک بتل رویال و خالق PlayerUnknown’s Battlegrounds توسعه داده شده است و در سال ۲۰۲۱ برای گوشی اندروید و iOS در دسترس خواهد بود.

MinKyu Park، تهیه کننده نسخه جدید پابجی گفته است:

 “با موفقیتی که نسخه قبلی این بازی رقم زد، انقلابی در دنیای بازی‌های بتل رویال ایجاد کرد، این باعث افتخار ما است که بازی آینده این سری را ساخته و معرفی می‌کنیم. ما می‌خواهیم از این میراث استفاده کرده و با ساخت بازی‌ جدید محدودیت‌های موبایل گیمینگ را از سر راه برداریم. تماشای جمع شدن همه تیم برای تولید یک محصول جهانی یک تجربه فوق العاده است و ما اطمینان داریم که این محصول در اواخر سال جاری با استقبال مخاطبین همراه خواهد شد.”

جزئیات بازی PUBG: New State

بازی جدید برای موبایل بهینه شده و تجربه کامل بتل رویال را در دستان بازیکنان خوهد گذاشت. می‌توان انتظار داشت که گیم پلی این بازی آسان و مشابه نسل اول پابجی موبایل باشد. البته به لطف جدیدترین فناوری رندرینگ Global Illumination این بازی از سطح بالایی از گرافیک برخوردار خواهد بود. از تریلر بازی اینگونه بر می‌آید که در New State بازی واقع‌گرایانه‌تر شده و در عین حال روان و پایدارتر است.

انتظار می‌رود که قابلیت‌های جدیدی برای این بازی نیز عرضه شود. امکان شخصی‌سازی سلاح‌ها، ساخت سلاح‌های متنوع با بدست آوردن کیت‌های شخصی‌سازی از جمله ویژگی‌های آن خواهد بود. سلاح‌ها قادر به تغییر به روش‌های مختلف خواهند بود که این بر روی عملکرد آنها تأثیرگذار است. علاوه‌براین امکانات جدیدی مانند نبردهای تن به تن، پهپاد، سپر بالستیک و … نیز در آن وجود خواهد داشت.

نقشه این بازی ۸×۸ با تعداد فراوانی وسیله نقلیه خواهد بود. اتفاقات بازی مربوط به سال ۲۰۵۱، یعنی سال‌ها پس از بازی اصلی رخ خواهد داد و جهان به نسبت آنچه که در بازی فعلی پابجی مشاهده می‌کنیم، تکامل بیشتری پیدا کرده است. CH Kim، مدیرعامل KRAFTON گفته است که هدف آنها ساختن شاهکاری است که تجربه یک گیم‌پلی عالی را به کاربر ارائه کند.

او ابراز امیدواری کرد که با PUBG: NEW STATE که نسخه بعدی فرنچایز پابجی خواهد بود به این دستاورد دست پیدا کنند. کیم باور دارد که PUBG Studio با این بازی، جایگاه خود به عنوان شرکت پیشرو در ژانر بتل رویال بیشتر تثبیت خواهد کرد.

دانلود بازی PUBG NEW STATE برای موبایل دانلود بازی PUBG NEW STATE برای موبایل دانلود بازی PUBG NEW STATE برای موبایل دانلود بازی PUBG NEW STATE برای موبایل دانلود بازی PUBG NEW STATE برای موبایل دانلود بازی PUBG NEW STATE برای موبایل 

یک نظر در “دانلود بازی PUBG NEW STATE برای موبایل

  1. کافه گیم گفت:

    ممنون از این مطلب کاربردی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *