کرک آپدیت, کرک بازی آفلاین, کرک بازی آنلاین

دانلود کرک نهایی Codex بازی Halo Infinite

دانلود کرک نهایی Codex بازی Halo Infinite

در این پست لینک دانلود کرک نهایی Codex بازی Halo Infinite رو براتون قرار میدم و در ادامه میتونید معرفی بازی Halo Infinite  رو بخونید.

لینک دانلود کرک نهایی Codex بازی Halo Infinite

دانلود کرک بازی Halo Infinite مناسب بخش آفلاین + آنلاین روش CreamAPI با لینک مستقیم

رمز فایل : www.gnsorena.ir


معرفی بازی Halo Infinite

بازی Halo Infinite شما را به دوران جدیدی از سری هیلو خواهد برد. مستر چیف آماده مقابله با بی‌رحم‌ترین دشمنی است که تا به حال با آن روبرو شده است. حال شما باید وارد زره بزرگ‌‌ترین قهرمان بشریت شده و یک ماجراجویی حماسی تمام عیار را دنبال کنید. مقیاس عظیمی از حلقه‌های هیلو در این بازی وجود دارد و می‌تواند تجربه‌ای خاص را در مجموعه برای‌تان داشته باشد.

علی رغم بخش کمپین و کاملا آفلاین، بازی از یک بخش چندنفره هم برخوردار است که طراحی آن دوباره توسط سازندگان انجام گرفته است و می‌توانید به‌روزرسانی‌های فصلی را همراه با تجربه‌ای بلند مدت در این بخش داشته باشید. رویدادهای بازی منحصربه‌فرد بوده و حالت‌ها و نقشه‌های جدیدی را هم در بازی خواهیم دید. تمام امیدها از بین رفته است و سرنوشت بشریت از حالت تعادل خارج می‌شود.

Halo Infinite PC-CODEX | FitGirl Repack

نسخه فشرده فیت گرل اضافه شد

دانلود کرک نهایی Codex بازی Halo Infinite

دانلود کرک نهایی Codex بازی Halo Infinite

محتوای این بخش تمرکز خوبی روی ایجاد جامعه جدید داشته است و بعد از مدت‌ها باید بتواند نظر مثبت طرفداران را به خود جلب کند. نبرد تیم‌های بزرگی را خواهیم دید که هرکدام از ترکیب غنی سلاح‌ها استفاده می‌کنند و حال این شما خواهید بود که می‌توانید از ماشین‌ها و تجهیزات متنوع برای خلق فرصت‌های جدید برای خود استفاده کنید.

نبردهای بزرگی در انتظار شما است و تا می‌توانید، باید اسپارتان خود را سفارشی سازی کرده و در بازی Halo Infinite وارد نبرد نهایی شوید. این سیستم شخصی‌سازی، کاری می‌کند که اسپارتان را دقیقا هم راستا و متناسب با کاراکتر خودتان طراحی کرده و آن را دوست داشته باشید.

نمایشگر ویدیو

ویژگی های نسخه فشرده FitGirl:

  • بر اساس ریلیز رسمی PLAZA تحت عنوان Halo Infinite MULTi14-PLAZA فشرده سازی شده است.
  • سه بسته الحاقی Halo Infinite Campaign و Campaign High-Res Texture و Multiplayer High-Res Textures در این نسخه لحاظ گردیده و فعال شده است (مانند نسخه CODEX).
  • کرک آنلاین به روش CreamAPI در پوشه NoDVD در محل نصب بازی شما قرار دارد. آموزش استفاده از این کرک، در بخش راهنمای نصب همین مطلب گفته شده است.
  • فایل های انتخابی بازی به صورت جداگانه قابل دریافت هستند که توضیحات آن ها، از روی اسم فایل ها مشخص است. فقط فایل انتخابی Credits و زبان انگلیسی بازی، به صورت پیش فرض در محتوای دانلودی شما از وبسایت دانلودها لحاظ شده است.
  • هیچ چیزی از بازی کسر نشده است. هیچ چیزی تبدیل یا انکود نشده است. همه چیز بر اساس MD5 رسمی دیتای بازی است.
  • حجم بازی از ۵۶٫۱گیگابایت به حداقل ۱۹٫۳گیگابایت کاسته شده است.
  • مدت زمان نصب باتوجه به سیستم شما بین ۱۰ الی ۴۰ دقیقه خواهد بود (باتوجه به فایل‌های انتخابی که تمایل به نصب آن‌ها دارید).
  • فضای مورد نیاز پس از نصب کامل بازی حداکثر ۶۱٫۲گیگابایت (در صورت نصب بازی با تمامی فایل های انتخابی و تمامی زبان های انتخابی) است.
  • حداقل ۲گیگابایت فضای رم خالی برای نصب بازی نیاز است.
  • از کتابخانه XTool که توسط Razor12911 توسعه یافته، استفاده شده است.
info

Notice: The Halo Infinite multiplayer beta is available now and free to play. Halo Infinite (Campaign) will launch on December 8th at 18:00 UTC.

The next era of Halo begins! To celebrate the 20th Anniversary of the franchise, Halo Infinite’s multiplayer beta is available now and free to play on Xbox and PC. Begin your personal Spartan Journey today with Season 1, “Heroes of Reach”, and stay tuned for upcoming, limited-time in-game events and exclusive rewards. Halo Infinite’s campaign is available for pre-order now and launches December 8.

سیستم مورد نیاز بازی Halo Infinite

حداقل سیستم مورد نیاز بازی Halo Infinite

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10 RS5 x64

Processor: AMD Ryzen 5 1600 or Intel i5-4440

Memory: 8 GB RAM

Graphics: AMD RX 570 or Nvidia GTX 1050 Ti

DirectX: Version 12

Storage: 50 GB available space

سیستم پیشنهادی بازی Halo Infinite

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10 19H2 x64

Processor: AMD Ryzen 7 3700X or Intel i7-9700k

Memory: 16 GB RAM

Graphics: Radeon RX 5700 XT or Nvidia RTX 2070

DirectX: Version 12

Storage: 50 GB available space

راهنمای نصب بازی Halo Infinite

آموزش نصب نسخه CODEX بازی Halo Infinite :

۱) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

۲) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

۳) به نصب بازی بپردازید.

۴) فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

۵) از اجرای بازی لذت ببرید.

———————-

آموزش نصب نسخه FitGirl بازی Halo Infinite :

۱) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

۲) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

۳) اگر فایل‌های انتخابی بازی را نیز دانلود کرده‌اید، لطفا آن‌ها را نیز اکسترکت کنید تا فایل نهایی با فرمت bin به شما تحویل داده شود. سپس این فایل ها را در فولدر اصلی نصب نسخه فیت گرل قرار بدهید تا همراه بازی، این فایل‌های انتخابی نیز نصب شوند.

۴) با اجرای فایل setup.exe به نصب بازی بپردازید.

۵) حتما تیک نصب گزینه های اضافی مثل DirectX و Visual C++ را بردارید و در صورت نیاز، بعدا به صورت جداگانه خودتان آن‌ها را نصب کنید (نه از طریق ستاپ فیت گرل).

۶) لطفا دقت کنید که برای استفاده از بخش مالتی پلیر، حتما باید فایل انتخابی مربوطه را دانلود کرده و همراه بازی نصب کنید. در غیراینصورت، تنها بخش کمپین بازی برای شما در دسترس خواهد بود.

———————-

آموزش استفاده از کرک آنلاین بازی Halo Infinite به روش CreamAPI :

کاربران عزیز، لطفا دقت داشته باشید که بخش مالتی پلیر و آنلاین این بازی، به صورت کاملا رایگان در استیم وجود دارد. پس، روشی که در حال حاضر توضیح داده می‌شود، برای فعال‌سازی یک کرک آفلاین به همراه بخش آنلاین (برای دسترسی به بخش پولی کمپین در کنار بخش رایگان مالتی پلیر) می‌باشد. اگر شما بازی را رایگان از استیم دریافت کرده‌اید هم، می‌توانید از این کرک برای فعال‌سازی DLCهای پولی استفاده کنید.

۱) ابتدا دیتای بازی را نصب کنید. اگر نسخه فیت گرل را نصب کرده‌اید، از نصب کامل بازی با فایل های انتخابی مالتی پلیر و High-Res مطمئن شوید.

۲) کلاینت استیم را دانلود و نصب کنید. با یک اکانت جعلی به استیم لاگین کنید.

۳) فایل‌های بازی خود را مانند سایر بازی‌های رایگان تحت کلاینت استیم، باید به استیم شناسایی کنید. برای این منظور، باید دیتای بازی خود را به پوشه common در زیرشاخه steam منتقل کنید. یا اگر در سایر فولدرها می‌خواهید نصب کنید، باید ابتدا پوشه‌ی مورد نظر خود را به تنظیمات Library در استیم اضافه کنید.

۴) دیتای بازی خود را توسط استیم verify کنید. درضمن، آپدیت خودکار بازی را حتما غیرفعال کنید تا کرک شما از کار نیفتد.

۵) یکی از دو کرک مربوط به روش CreamAPI را بر روی بازی خود اعمال کرده و سپس بازی را اجرا کنید.

دانلود کرک نهایی Codex بازی Halo Infinite دانلود کرک نهایی Codex بازی Halo Infinite دانلود کرک نهایی Codex بازی Halo Infinite دانلود کرک نهایی Codex بازی Halo Infinite دانلود کرک نهایی Codex بازی Halo Infinite

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *